RESPONSABILITATI
Preia si opereaza comenzile plasate online si in acelasi timp raspunde solicitarilor clientilor (telefonic si/sau pe e-mail) oferind consiliere in finalizarea comenzilor.
Procesarea si operarea rapida si corecta in platforma a comenzilor plasate online;
Preluarea si procesarea solicitarilor clientilor primite telefonic si/sau pe e-mail;
Oferirea de informatii cu privire la comanda, la eventualele sesizari, modalitatea de plata sau livrare;
Contactarea clientilor pentru obtinerea tuturor informatiilor necesare procesarii comenzii si pentru confirmarea comenzilor in anumite situatii;
Verificarea retururilor comenzilor;
Urmarirea comenzilor in vederea finalizarii corespunzatoare;
Colaborarea cu alte departamente, in vederea n vederea optimizarii si eficientizarii activitatilor specifice de procesare;
Intocmire facturi ocazional si AWB
PROFIL
Bune abilitati de comunicare si eficienta in interactiunea cu ceilalti;
Rigurozitate in indeplinirea sarcinilor si atentie sporita la detalii;
Abilitati de prioritizare a activitatilor si gestionare eficienta a timpului;
Capacitate de luare a deciziilor in timp util si respectare a deadline-urilor;
Orientare catre client si proces, bine organizat, orientare catre rezultat;
Bune cunostinte de operare PC si pachet Office
PROGRAM SI LOCATIE
L-V: 8:30-17:00
Depozit - Green Park- Tunari
Pentru a aplica la acest job va invitam sa trimiteti CV-ul la office@hrdaily.ro
Comments