top of page

ACCOUNT MANAGER


Compania angajatoare ofera servicii profesionale de traduceri si interpretariat











RESPONSABILITATI

  • Preluarea solicitarilor de la clienti (email, chat, telefonic)

  • Elaborarea ofertelor comerciale in conformitate cu politica comerciala a companiei.

  • Alocarea comenzilor catre translatori si interpreti

  • Introducerea comenzilor si a noilor clienti in sistemul electronic

  • Negocierea, semnarea si urmarirea contractelor

  • Emiterea facturilor si urmarirea acestora

  • Urmărirea primirii de la traducători a proiectelor alocate, la termenele stabilite;

  • Gestionarea procesului de legalizare / apostilare a traducerilor (când este solicitat) deplasări la instituțiile respective

  • Verificarea documentelor traduse și livrarea acestora catre clienti, in timp

PROFIL

  • Studii medii/superioare absolvite

  • Bune abilitati de planificare si organizare

  • Persoana comunicativa, extrovertita si dinamica

  • Atentie la detalii

  • Bune abilitati de comunicare verbala si scrisa, comunicare de business si la nivel interpersonal

  • Bune abilitati de lucru cu PC – pachetul office

  • Bune abilitati de lucru cu volume mari de lucru si incadrarea in termenele stabilite

  • Lucru in echipa

BENEFICII

  • Salariu motivant pentru perioada de probă (3 luni), care va crește cu 10%-20%, după perioada de probă;

  • Creșteri salariale de cca 10% la intervale de aprox. 6-12 luni

LOCATIE & PROGRAM

Universitate (aproape de metrou) L-V 9:00-18:00 flexibil

Pentru a aplica la acest job va invitam sa trimiteti CV-ul la office@hrdaily.ro

Comments


bottom of page