
Compania angajatoare ofera servicii profesionale de traduceri si interpretariat
RESPONSABILITATI
Preluarea solicitarilor de la clienti (email, chat, telefonic)
Elaborarea ofertelor comerciale in conformitate cu politica comerciala a companiei.
Alocarea comenzilor catre translatori si interpreti
Introducerea comenzilor si a noilor clienti in sistemul electronic
Negocierea, semnarea si urmarirea contractelor
Emiterea facturilor si urmarirea acestora
Urmărirea primirii de la traducători a proiectelor alocate, la termenele stabilite;
Gestionarea procesului de legalizare / apostilare a traducerilor (când este solicitat) deplasări la instituțiile respective
Verificarea documentelor traduse și livrarea acestora catre clienti, in timp
PROFIL
Studii medii/superioare absolvite
Bune abilitati de planificare si organizare
Persoana comunicativa, extrovertita si dinamica
Atentie la detalii
Bune abilitati de comunicare verbala si scrisa, comunicare de business si la nivel interpersonal
Bune abilitati de lucru cu PC – pachetul office
Bune abilitati de lucru cu volume mari de lucru si incadrarea in termenele stabilite
Lucru in echipa
BENEFICII
Salariu motivant pentru perioada de probă (3 luni), care va crește cu 10%-20%, după perioada de probă;
Creșteri salariale de cca 10% la intervale de aprox. 6-12 luni
LOCATIE & PROGRAM
Universitate (aproape de metrou)
L-V 9:00-18:00 flexibil
Pentru a aplica la acest job va invitam sa trimiteti CV-ul la office@hrdaily.ro
Comments