ASISTENT ACHIZITII


Compania angajatoare isi desfasoara activitatea de productie si vanzare / distributie la nivel national in domeniul materialelor de constructii si este prezenta pe piata de peste 20 de ani; asigura cel mai mare stoc din tara pentru categoria sa de produse, oferind peste 500 de este orientata catre introducerea inovatiei in business si in acelasi timp manifesta o preocupare reala fata de angajatii sai.


RESPONSABILITATI

  • Pregateste si gestioneaza setul de documente pentru indeplinirea formalitatilor vamale;

  • Mentine relatia cu comisionarii vamali;

  • Mentine relatia cu autoritatile publice si/sau private implicate in procesul de achizitie si livrare a marfii in cadrul societatii;

  • Intocmeste si transmite documentele pentru livrari extracomunitare, respectiv intracomunitare;

  • Inregistreaza facturile in sistemul informatic;

  • Intocmeste comenzile de transport si le inregistreaza in sistemul informatic;

  • Elibereaza documentele de calitate (declaratii de performanta, declaratii de conformitate) aferente livrarilor efectuate de societate si le inregistreaza in sistemul informatic.

PROFIL

  • Studii superioare absolvite

  • Experienta: minim 3 ani in domeniul achizitiilor / activitati de import export

  • Capacitate de decizie,

  • Bune abilitatide comunicare si interrelationare cu o varietate de roluri

  • Bune abilitati de organizare a activitatlor, prioritizare, incadrarea in termene

  • Cooperare si lucrul in echipa

  • Competente de lucru cu Microsoft Office: Excel, Outlook

  • Limba engleza mediu-avansat

BENEFICII

  • Salariu competitiv

  • Bonuri de masa,

  • Decont transport


Pentru a aplica la acest job va invitam sa trimiteti CV-ul la office@hrdaily.ro