
Compania angajatoare activieaza in industria agribusiness si are ca obiect de activitate si imortul si distrbutia de produse agicole..
RESPONSABILITATI
Preia, transmite si indosariaza corespondenta si mesajele din partea furnizorilor, clientilor si a celorlalti angajati;
Inregistreaza in registrul de intrari-iesiri documentele emise sau primite in companie;
Este responsabil de activitatile de primire a vizitatorilor si de protocolul din cadrul intalnirilor;
Este responsabil de intretinerea relatiei cu furnizorii din aria sa de responsabilitate (stabilirea de intalniri, comenzi, receptia produselor, returul produse neconforme);
Gestioneaza activitatile administrative din sediul companiei;
Pregateste calatoriile de afaceri ale colegilor (achizitioneaza biletele de avion, tren etc, rezerva cazarea, inchirierea autoturismelor etc);
Tehnoredacteaza si pregateste documente, pregateste rapoarte specifice
Depune/ridica corespondenta companiei la/de la posta sau la/de la firma de curierat;
Intocmeste registrul de casa si alte documente de contabilitate primara.
PROFIL
Bune abilitati de organizare;
Bune abilitati de comunicare si adaptare la diferite situatii;
Experienta minima de 1 an intr-o pozitie de receptionist, asistent manager sau in activitatea de relationare cu clientii;
Capacitate de a pastra confidentialitatea informatiilor interne si externe;
Atentie la detalii;
Cunoasterea limbii engleze, minimum la nivel intermedar (scris si vorbit);
Cunostinte MS-Office de editare de text, calcul tabelar si pregatire prezentari (Word, Excel, PowerPoint).
Pentru a aplica la acest job va invitam sa trimiteti CV-ul la office@hrdaily.ro
Comentários