ASISTENT ADMINISTRATIV


Compania angajatoare activieaza in industria agribusiness si are ca obiect de activitate si imortul si distrbutia de produse agicole..







RESPONSABILITATI

  • Preia, transmite si indosariaza corespondenta si mesajele din partea furnizorilor, clientilor si a celorlalti angajati;

  • Inregistreaza in registrul de intrari-iesiri documentele emise sau primite in companie;

  • Este responsabil de activitatile de primire a vizitatorilor si de protocolul din cadrul intalnirilor;

  • Este responsabil de intretinerea relatiei cu furnizorii din aria sa de responsabilitate (stabilirea de intalniri, comenzi, receptia produselor, returul produse neconforme);

  • Gestioneaza activitatile administrative din sediul companiei;

  • Pregateste calatoriile de afaceri ale colegilor (achizitioneaza biletele de avion, tren etc, rezerva cazarea, inchirierea autoturismelor etc);

  • Tehnoredacteaza si pregateste documente, pregateste rapoarte specifice

  • Depune/ridica corespondenta companiei la/de la posta sau la/de la firma de curierat;

  • Intocmeste registrul de casa si alte documente de contabilitate primara.

PROFIL

  • Bune abilitati de organizare;

  • Bune abilitati de comunicare si adaptare la diferite situatii;

  • Experienta minima de 1 an intr-o pozitie de receptionist, asistent manager sau in activitatea de relationare cu clientii;

  • Capacitate de a pastra confidentialitatea informatiilor interne si externe;

  • Atentie la detalii;

  • Cunoasterea limbii engleze, minimum la nivel intermedar (scris si vorbit);

  • Cunostinte MS-Office de editare de text, calcul tabelar si pregatire prezentari (Word, Excel, PowerPoint).


Pentru a aplica la acest job va invitam sa trimiteti CV-ul la office@hrdaily.ro