
Compania angajatoare este un distribuitor de produse si accesorii exclusiviste, destinate amenajărilor interioare si exterioare (finisaje de interior si exterior, accesorii si produse de iluminat, instalati sanitare,etc)
RESPONSABILITATI
Preia vizitatorii / clientii din showroom si le ofera suport privind identificarea celor mai potrivite produse / soluții pentru nevolile lor
Dezvolta relatii pozitive si de durata cu vizitatorii / clientii showroom-ului si pe email/telefonic cu clientii B2B
Invata si se actualizeaza cu privire la produsele companiei
Preia comenzi si le ransmite catre depozit
Se ocupa de inchiderile de zi si tranzacțiile de pe parcursul zilei
Invata si cunoaste modalitatile de lucru in sistemele de operare ale companiei
Emite documentele aferente necesare derularii tranzactiilor
Se ocupa de receptia marfii
Participa la inventar si la etichetarea produselor
PROFIL
Persoana orientata catre rezultat, implicata , pro-activa
Experienta anterioara in domeniul vanzarilor / client service (de tip retail / showroom) B2B- reprezinta un avantaj
Bune abilitati de comunicare eficienta: ascultare activa, intelegere nevoi, exprimare clara a ideilor, asertivitate, bune manière
Capacitate de lucru cu cifre si informatii despre produse
Adaptabilitate, capacitate si disponibilitate de a invata lucruri noi si a se acomoda la schimbare
Responsabilitate, atentie la detalii, corectitudine si seriozitate
Abilitati de lucrul in echipa
Cunostinte de limba engleza – nivel intermediar
LOCATIE & PROGRAM
Stefan Cel Mare (3 minute Metrou Obor)
L-V : 10:00-19:00
S-D : 10:00-15:00 prin rotatie (2 weekend-uri/luna)
BENEFICII
Salariu competitiv Spor de weekend Bonus trimestrial (3% din incasari/echipa)
Pentru a aplica la acest job va invitam sa trimiteti CV-ul la office@hrdaily.ro
Comments