top of page

COORDONATOR LIVRARI




Compania angajatoare este un important distribuitor pe piata materialelor si echipamentelor pentru industria publicitara, un jucator de traditie in aceasta industrie, cu prezenta de peste 20 de ani in piata si birouri in Bucuresti si Cluj.



RESPONSABILITATI

  • Urmareste in sistem intrarea si realizarea comenzilor si pe baza lor stabileste modul de livrare si traseele soferilor;

  • Convine impreuna cu dispecerul asupra traseelor ce vor fi stabilite;

  • Se ocupa de organizarea si respectarea conditilor de routing-ului si stabilind detalii cu dispecerul;

  • Urmareste alocarea in mod echilibrat a activitatilor curente precum si curselor cu flota propri;

  • Urmareste periodic starea masinilor si transmite managerului de logistica daca necesita interventie (asigurare, itp, revizie, service);

  • Urmareste parcul auto prin GPS, asigurandu-se de conformitatea deplasarilor cu traseul planificat;

  • Este responsabil de optimizarea permanenta a costurilor cu transportul prin gasirea de solutii adaptate situatiilor: transport cu flota proprie, transport prin curier;

  • Urmareste derularea conytractelor de expeditie prin curier, a gradului de corespondenta a cantitatilor inscrise in documentele interne si cele ale firmelor de curierat;

  • Emite zilnic, lunar si la nevoie rapoarte de evaluare a activitatii;(numar comenzi livrate, km parcursi, comenzi nelivrate, comenzi externe)

  • Se asigura impreuna cu dispecerul de indosarierea cronologica a documentelor aferente livrarilor si le transmite departamentului back office

  • Se asigura de corectitudinea depozitarii coletelor in spatiu destinat acestora

  • Se implica alaturi de intreaga echipa in realizarea corecta a inventarelor periodice

PROFIL

  • Experienta in companii de transport/distributie pe un post similar;

  • Cunoastera unui flux gestionar privind pregatirea si livrarea produselor;

  • Capacitate de analiza si sinteza a informatiilor;

  • Experienta de minim 1 an in coordonarea unei echipe;

  • Atentie crescuta la detalii si capacitate de organizare şi planificare;

  • Este necesara munca in echipa si comunicarea eficienta cu toate departamentele;

  • Constituie un mare avantaj capacitatea de adaptare la situatii noi, neprevazute;

  • Studii medii/ superioare;

  • Cunostinte avasate de excel si capacitatea de a genera rapoarte;

  • Este obligatorie cunoasterea unui sistem de ERP (gestiune, livrari, comenzi);

  • Abilitatea de a gestiona timpul si de a prioritiza activitatile;

PROGRAM & LOCATIE


L-V: 9:00-17:30 / Auchan Vitan


Pentru a aplica la acest job va invitam sa trimiteti CV-ul la office@hrdaily.ro

Comments


bottom of page