
Compania angajatoare face parte dintr-un important grup de firme la nivel European, din industria textila. Activitatea de bază a companiei o reprezintă serviciile complete de închiriere a articolelor textile pentru hoteluri și restaurante, uniforme de lucru pentru industrie, furnizarea de articole textile pentru domeniul sanitar cat si depozitarea, întreținerea, spălarea igienică a textilelor și livrarea punctuală- logistica completă.
RESPONSABILITATI
Menținerea relației cu clienții
Rezolvarea rapida si eficienta din punct de vedere economic si al reclamatiilor
Prelucrarea rezilierilor
Participarea la expozitii si targuri
Planificarea traseului pentru intalniri
Pregatirea si efectuarea de intalniri
Dezvoltarea relatiilor cu clientii (transformarea clientilor partiali in clienti permanenti
Informarea clientilor cu privire la serviciile companiei
Preluarea feedback-ului din partea clientilor
Activități de amin 40% - birou
Vizite la clienți 60%
PROFILUL IDEAL
Studii superioare
Experiența anterioara in Customer care – min. 2 ani
Disponibilitate de deplasare in teren
Permis de conducere categoria B – experiența min. 4 ani
Persoana sociabila, manierata
Capacitatea de ascultare si rezolvarea a problemelor cu rabdare si mult tact
Orientare catre rezultate
Gândire pozitiva
Spirit de echipa
Cunoscător de limba engleza la un nivel mediu, Germana-reprezintă un avantaj
BENEFICII
Pachet salarial competitiv
Comision din vânzări
Tichete de masa
Prime de sărbători
Mașina de servici
Pentru a aplica la acest job va invitam sa trimiteți CV-ul la office@hrdaily.ro