top of page

CUSTOMER SERVICE REPRESENTATIVE


Compania angajatoare face parte dintr-un grup de distributie international prezent in Romania din 2005. Furnizor de produse non food pentru industria de retail si a bunurilor de larg consum, Industria alimentara si HORECA, Curatenie si igiena profesionala, Sanatate publica si privata, Protectia muncii.



OBIECTIVUL POSTULUI Titularul postului are rolul de a asigura intocmirea corecta a facturilor/avizelor emise catre clienti., conform comenzilor primite de la clienti, sefi ierarhici superiori sau de la agentii de vanzari.


RESPONSABILITATI

  • Preluarea si introducerea in sistem a comenzilor de vanzare si confirmarea termenelor de livrare clientilor sau reprezentantilor de vanzari;

  • Intocmeste si inregistreaza listele de pregatire pentru produsele comandate de clienti;

  • Intocmeste documentele fiscale de insotire a marfii conform legislatiei in vigoare( aviz/factura);

  • Responsabil de transmiterea in original a documentelor fiscale emise clientilor companiei;

  • Urmareste zilnic comenzile restante si rezerva stocul de marfa in comenzile restante prin verificarea intrarilor de marfa de la furnizori, conform procedurilor interne ale companiei;

  • Responsabil de emiterea documentelor de transport in platformele curieratelor;

  • Responsabil de arhivarea la zi a documentelor fiscale emise;

  • Responsabil cu definirea clientilor noi in sistem ;

  • Responsabil de actualizarea preturilor in sistem ori de cate ori apar modificari

  • Asigura analiza periodica a stocurilor de marfa aflat in gestiune, prin emiterea transferurilor interne de marfa intre depozitele companiei;

  • Inregistreaza transferurile de marfa in programul informatic;

  • Asigura suport pentru diverse rapoarte /audit ;

  • Emite facturi pentru diverse prestari servicii;

  • Participa la inventarierea stocurilor de marfa;

  • Emite facturi de stornare, respectand procedurile interne ale companiei ;

  • Responsabil de transmiterea tuturor documentelor in original la adresa sediului social atunci cand sunt solicitate;

  • Altele la solicitarea superiorilor in legatura cu activitatea compeniei.


PROFIL

  • Cunoştinţe operare calculator (MS Office) soft gestional tip ERP, avantaj cunostinte AXAPTA;

  • Buna capacitate de comunicare, de a analiza procese şi obiective din domeniul sau de activitate;

  • Insusirea deplina a activităţilor societatii ;

  • Minim 1 an pe o pozitie cu activitati similara;

  • Spirit de echipă, abilităţi de comunicare corectă şi eficientă;

  • Tact în situaţii delicate;

  • Dorinţă de perfecţionare continuă;

  • Atenţie la detalii, abilităţi de organizare

LOCATIE


CTPark, Dragomiresti Deal, DE287/1, Bucharest West Logistic Park

bottom of page