CUSTOMER SUPPORT
- cristinamatesoi
- Sep 8, 2021
- 1 min read
Updated: Sep 14, 2021

Compania angajatoare este unic reprezentant, pe piata medicala din Romania, al dispozitivului B- Cure Laser (home use) dispozitiv medical dezvoltat si brevetat in Israel, aprobat de UE si folosit la nivel international.
RESPOSABILITATI
Răspunde activ solicitărilor clienților și ofera informații cu privire la produsele și serviciile oferite de companie (telefonic, email, chat)
Gestioneaza relația cu clienții și satisfacția clienților (are propria baza de clienti)
Urmăreste obiectivele trimestriale ale companiei
Se ocupa de îmbunătățirea continuă pentru procesele și planurile de acțiune ale echipei
Se ocupa activ de rezolvarea problemelor clientilor pentru a construi și a menține o relație puternică cu acestia
Gestionează toate cererile clienților prin telefon, e-mail și chat legate de procesul de cumpărare online, functionalitatea produselor, etc
Ofera asistență managerilor de vânzări și echipelor de vânzări cu asistență administrativă.
Construieste relații bune cu clienții, reprezentanții de vanzari si parteneri externalizati (curieri, etc)
PROFIL
Persoana orientata către satisfactia clientului,
Persoana pozitivă, cu multa rabdare si empatie (deschisa la relationare cu persoane în vârstă)
Abilitati excelente de comunicare
Abilități analitice și de rezolvare a problemelor
Buna abilitati de organizare si prioritizare
Persoana creativa care isi dorește să evolueze in mod constant
Experiență anterioară în serviciul clienți
Abilități Microsoft Office
PROGRAM& LOCATIE
L-V:9:00-18:00
Piata Universitatii
Pentru a aplica la acest job va invitam sa trimiteti CV-ul pe office@hrdaily.ro
댓글