Compania angajatoare este un important distribuitor pe piata materialelor si echipamentelor pentru industria publicitara, un jucator de traditie in aceasta industrie, cu prezenta de peste 20 de ani in piata si birouri in Bucuresti si Cluj.
RESPONSABILITATI
Stabileste traseele soferilor si cronologia de deplasare; transmite comanda de transport catre soferi (traseul stabilit si durata acestuia);
Verifica starea masinilor si pozitia acestora
Pregateste din timp traseele externe, intocmind comanda de transport si stabilind cat mai echilibrat succesiunea la deplasari;
Urmareste parcul auto prin GPS – asigurandu-se ca soferii respecta traseul stabilit; la sfarsitul fiecarei perioade va emite rapoartele de analiza a activitatii de transport stabilite cu conducere
Se preocupa permanent de optimizarea si reducerea costurilor cu transportul, analizand diferite variante de transport si stabilind daca livrarea se face cu mijloace proprii sau prin curier
Verifica, daca este cazul, borderourile si AWB-urile – corespondenta cantitatilor inscrise in documentele interne si cele ale firmelor de curierat
Asigura un control de calitate cantitativ, facand comparatie intre comanda/dispozitia de livrare, factura emisa si marfa fizic pregatita. Se asigura ca pe fiecare factura sau document de livrare este specificat corect numarul de colete. le aranjeaza si le preda la birou vanzari suport, la finalul fiecarei zile
Indosariaza cronologic dispozitiile de comanda/ livrare si exemplarul 3 al facturilor in dosare si le transmite departamentului vanzari back office
Se asigura si raspunde ca fiecare livrare este insotita de documentele si instructiunile de folosire corespunzatoare.
Participa la receptia calitativa si cantitativa a coletelor
Se asigura de corectitudinea depozitarii coletelor in spatiu destinat acestora
Participa la analiza stocurilor si la alte activitati din cadrul depozitului, pe care le desfasoara in conformitate cu cerintele departamentului comercial
Participa şi realizează corect şi cu responsabilitate inventarele periodice
PROFIL
Atentia la detalii
Organizare şi planificare
Muncă în echipă
Flexibilitate
Studii medii/ superioare;
Cunostinte de operare pc ( Microsoft Office -Word; Excel; Outlook);
Cunoasterea unui sistem ERP constituie avantaj.
Abilitatile de comunicare si relationare;
Abilitatea de a gestiona timpul si a prioritiza activitatile
Pentru a aplica la acest job va invitam sa trimiteti CV-ul la office@hrdaily.ro
Comments