top of page

DISPECER- ORGANIZARE RUTE


Compania angajatoare este un important distribuitor pe piata materialelor si echipamentelor pentru industria publicitara, un jucator de traditie in aceasta industrie, cu prezenta de peste 20 de ani in piata si birouri in Bucuresti si Cluj.



RESPONSABILITATI

  • Stabileste traseele soferilor si cronologia de deplasare; transmite comanda de transport catre soferi (traseul stabilit si durata acestuia);

  • Verifica starea masinilor si pozitia acestora

  • Pregateste din timp traseele externe, intocmind comanda de transport si stabilind cat mai echilibrat succesiunea la deplasari;

  • Urmareste parcul auto prin GPS – asigurandu-se ca soferii respecta traseul stabilit; la sfarsitul fiecarei perioade va emite rapoartele de analiza a activitatii de transport stabilite cu conducere

  • Se preocupa permanent de optimizarea si reducerea costurilor cu transportul, analizand diferite variante de transport si stabilind daca livrarea se face cu mijloace proprii sau prin curier

  • Verifica, daca este cazul, borderourile si AWB-urile – corespondenta cantitatilor inscrise in documentele interne si cele ale firmelor de curierat

  • Asigura un control de calitate cantitativ, facand comparatie intre comanda/dispozitia de livrare, factura emisa si marfa fizic pregatita. Se asigura ca pe fiecare factura sau document de livrare este specificat corect numarul de colete. le aranjeaza si le preda la birou vanzari suport, la finalul fiecarei zile

  • Indosariaza cronologic dispozitiile de comanda/ livrare si exemplarul 3 al facturilor in dosare si le transmite departamentului vanzari back office

  • Se asigura si raspunde ca fiecare livrare este insotita de documentele si instructiunile de folosire corespunzatoare.

  • Participa la receptia calitativa si cantitativa a coletelor

  • Se asigura de corectitudinea depozitarii coletelor in spatiu destinat acestora

  • Participa la analiza stocurilor si la alte activitati din cadrul depozitului, pe care le desfasoara in conformitate cu cerintele departamentului comercial

  • Participa şi realizează corect şi cu responsabilitate inventarele periodice

PROFIL

  • Atentia la detalii

  • Organizare şi planificare

  • Muncă în echipă

  • Flexibilitate

  • Studii medii/ superioare;

  • Cunostinte de operare pc ( Microsoft Office -Word; Excel; Outlook);

  • Cunoasterea unui sistem ERP constituie avantaj.

  • Abilitatile de comunicare si relationare;

  • Abilitatea de a gestiona timpul si a prioritiza activitatile

Pentru a aplica la acest job va invitam sa trimiteti CV-ul la office@hrdaily.ro



Comments


bottom of page