Rolul presupune dezvoltarea activitatii magazinului on-line pe plan național și internațional. Viitorul angajat se va implica in relatia cu furnizorii interni si externi, promovarea produselor companiei și creșterea notorietatii brandului companiei; va urmării constant și va analiza evoluția vânzărilor magazinului on-line, precum și impactul campaniilor de promovare asupra vânzărilor; coordonarea si organizarea activitatilor colegilor si subcontractorilor implicati in activitatea site-ului.
RESPONSABILITATI
Research clienti si furnizori noi
Mentinerea relatiei cu furnizorii (comenzi, negociere preturi, termene de plata, plati)
Mentine relatia cu clientii (trimiterea coletelor, rezolvarea posibilelor reclamatii, plati, organizarea transportului)
Organizeaza si supervizeaza transportul bunurilor pe traseul furnizor-client
Identifică și propune soluții optime de promovare si vanzare on-line;
Propune idei si solutii pentru dezvoltarea si imbunatatirea site-ului;
Colaboreaza cu colegii si subcontractorii site-ului on-line in sesizarea posibilelor probleme de funcționalitate, prezentarea modificărilor sau dezvoltărilor necesare si urmăreste statusul implementărilor solicitate si /sau stabilite;
Coordonează si aproba postarea produselor pe site;
Propune si coordonează campanii promoționale, reduceri de prețuri, campanii de la furnizori, etc
PROFIL
Studii medii/superioare;
Experiența în achizitii/logistica si e-commerce minim 1-2 ani;
Limba engleza - nivel mediu - avansat;
Persoana cu dorință permanentă de dezvoltare și cunoaștere, ce respectă standarde de integritate, etică și profesionalism;
Cunoștințe de vânzare, market research clienti noi cat si furnizori noi
Înțelege/cunoaște fluxul, procesele și strategiile comerciale necesare vanzarii on-line;
Participa la târguri si alte evenimente similare;
LOCATIE Blv. Ferdinand - autogara Obor
PROGRAM L-V 9:00-18:00 (flexibil dupa caz)
Pentru a aplica la acest job, va rugam sa trimiteti cv-ul la office@hrdaily.ro
留言