Compania angajatoare este un important furnizor de echipamente si produse destinate industriei publicitare, cu o prezenta de epste 25 de ani pe piata, cu birouri in Bucuresti, CJ si IS.
RESPONSABILITATI
coordoneaza activitatea depozitului din punct de vedere administrativ (spatiu,utilitati)
gestioneaza contractile cu autoritatile si furnizorii de servicii necesare functionarii punctului de lucru;
este responsabil de colaborarea cu vama pentru realizarea corecta si la timp a importurilor ( Turcia, China);
negociaza si propune colaborari eficiente cu terti (transportatori, depozit extern, firme de curierat);
se asigura ca spatiul de depozitare si de lucru este adaptat nevoilor departamentului si posibile propuneri de modificare/corectie necesare;
se asigura de realizarea verificarilor tehnice necesare (utilaje, aparate, instalatii ).
coordoneaza si controleaza permanent activitatea de depozitare, stocare, aranjarea marfurilor din depozit.- urmareste desfasurarea in cele mai bune conditii a activitatii administrativ-gospodaresti (curatenie, disciplina etc.);
coordoneaza activitatea depozitului societatii generand/participand la procesele de inventariere periodice si anuale;- ofera consultanta si suport celorlalte departamente ale societatii cu privire la aspecte de logistica, management al stocurilor, transport produse achizitii, etc;
asigura corectitudinea rulajului de marfa, astfel incat stocul scriptic sa fie acelasi cu cel faptic;
supravegheaza desfasurarea activitatii Departamentului de transport (dispecer) cu respectarea tuturor actelor normative in vigoare privind transportul rutier de marfuri;- planifica si coordoneaza necesarul de marfa/produse alaturi de departamentele implicate (BO si Achizitii);
asigura prin transportatori fluxul de marfa intre depozitul Bucuresti si celelalte puncte de lucru astfel incat sa fie optimizate stocurile din locatiile Verla;
comunica cu resonsabilul de parc auto privind interventiile necesare flotei alocate punctului de lucru Bucuresti si stabilesc un mod de rezolvare;
propune strategii privind cresterea eficientei activitatilor coordonate pentru minimizarea costurilor si cesterea veniturilor.
elaboreaza si implementeaza solutii pentru rezolvarea tuturor problemelor aparute in activitatea depozitului;
se asigura ca primeste constant si periodic rapoarte de activitate de la echipa coordonata privind: stocuri, livrari, neconformitati, nelivrate, numar comenzi/lucrator, numar livrari/sofer, diverse.
analizeaza rapoartele primite si stabileste demersuri pentru eficientizare daca este cazul.
PROFIL
Cunostinte solide in coordonarea activitatii logistice
Abilitati de organizare si planificare
Capacitate de a gestiona proiecte complexe si lucru cu cifrele
Abilitati in luarea deciziilor strategice
Orientare spre rezultate si rezolvare a problemelor pentru atingerea obiectivelor
Capacitate de a lucra in echipe diversificate la toate nivelurile din organizatie
Studii superioare finalizate
Pentru a aplica la acest job va invitam sa trimiteți CV-ul la office@hrdaily.ro
Comments