top of page

MANAGER LOGISTICA




Compania angajatoare este un important furnizor de echipamente si produse destinate industriei publicitare, cu o prezenta de epste 25 de ani pe piata, cu birouri in Bucuresti, CJ si IS.




RESPONSABILITATI


  • coordoneaza activitatea depozitului din punct de vedere administrativ (spatiu,utilitati)

  • gestioneaza contractile cu autoritatile si furnizorii de servicii necesare functionarii punctului de lucru;

  • este responsabil de colaborarea cu vama pentru realizarea corecta si la timp a importurilor ( Turcia, China);

  • negociaza si propune colaborari eficiente cu terti (transportatori, depozit extern, firme de curierat);

  • se asigura ca spatiul de depozitare si de lucru este adaptat nevoilor departamentului si posibile propuneri de modificare/corectie necesare;

  • se asigura de realizarea verificarilor tehnice necesare (utilaje, aparate, instalatii ).

  •  coordoneaza si controleaza permanent activitatea de depozitare, stocare, aranjarea marfurilor din depozit.- urmareste desfasurarea in cele mai bune conditii a activitatii administrativ-gospodaresti (curatenie, disciplina etc.);

  • coordoneaza activitatea depozitului societatii generand/participand la procesele de inventariere periodice si anuale;- ofera consultanta si suport celorlalte departamente ale societatii cu privire la aspecte de logistica, management al stocurilor, transport produse achizitii, etc;

  • asigura corectitudinea rulajului de marfa, astfel incat stocul scriptic sa fie acelasi cu cel faptic;

  • supravegheaza desfasurarea activitatii Departamentului de transport (dispecer) cu respectarea tuturor actelor normative in vigoare privind transportul rutier de marfuri;- planifica si coordoneaza necesarul de marfa/produse alaturi de departamentele implicate (BO si Achizitii);

  • asigura prin transportatori fluxul de marfa intre depozitul Bucuresti si celelalte puncte de lucru astfel incat sa fie optimizate stocurile din locatiile Verla;

  • comunica cu resonsabilul de parc auto privind interventiile necesare flotei alocate punctului de lucru Bucuresti si stabilesc un mod de rezolvare;

  • propune strategii privind cresterea eficientei activitatilor coordonate pentru minimizarea costurilor si cesterea veniturilor.

  • elaboreaza si implementeaza solutii pentru rezolvarea tuturor problemelor aparute in activitatea depozitului;

  • se asigura ca primeste constant si periodic rapoarte de activitate de la echipa coordonata privind: stocuri, livrari, neconformitati, nelivrate, numar comenzi/lucrator, numar livrari/sofer, diverse.

  • analizeaza rapoartele primite si stabileste demersuri pentru eficientizare daca este cazul.


PROFIL

  • Cunostinte solide in coordonarea activitatii logistice

  • Abilitati de organizare si planificare

  • Capacitate de a gestiona proiecte complexe si lucru cu cifrele

  • Abilitati in luarea deciziilor strategice

  • Orientare spre rezultate si rezolvare a problemelor pentru atingerea obiectivelor

  • Capacitate de a lucra in echipe diversificate la toate nivelurile din organizatie

  • Studii superioare finalizate


Pentru a aplica la acest job va invitam sa trimiteți CV-ul la office@hrdaily.ro

Comments


bottom of page