
Compania angajatoare face parte dintr-un grup de distributie international prezent in Romania de peste 12 ani. Furnizor de produse non food pentru industria de retail si a bunurilor de larg consum, Industria alimentara si Horeca.
Obiectivul postului
Managementul si dezvoltarea produselor din categoriile de care raspunde avand ca scop cresterea veniturilor si a profitului, promovarea si vanzarea profitabila a acestora de catre echipa de vanzari
Responsabilitati principale specifice postului:
Analiza riscurilor si evaluarea furnizorilor
Asigura legatura intre furnizori si clientii interni si externi
Asigura actualizarea informatiilor din ERP din website si din platforma de e-shop colaborand cu partenerul care le intretine.
Este responsabil de corectitudinea informatiilor din sistemul ERP pe articolele de care raspunde
Se asigura ca etichetele produselor respecta cerintele legale si nevoile interne si/sau ale clientilor
Monitorizeaza permanent evolutia pietei si a cadrului legislativ si raporteaza catre superiorii
Periodic analizeaza nivelul preturilor produselor proprii versus competitie
Monitorizeaza si raporteaza evolutia concurentei. Propune imediat masuri in consecinta
Defineste programe în vederea asigurarii obiectivelor de performanta (penetrare, market-share, vanzare si profitabilitate) aferente produselor de care este responsabil si le propune superiorilor directi;
Propune programe de lansare produse noi si dupa aprobare le implementeaza
Coordoneaza actiunile de vanzare a produselor cu supra-stoc sau cu miscare lenta
Singur sau cu ajutorul fortei de vanzari desfasoara programe tintite pentru identificarea nevoilor specific clientilor. Dezvolta oferte / solutii personalizate pentru rezolvarea acestor nevoi
Cerintele postului
Experienta anterioara in domeniul categoriei de produse ambalaje / echipamente gastro
Capacitate de a gandi strategic si implementare strategii
Cunostinte specifice domeniului comercial (stabilire preturi, marje, adaos, oferte speciale, negociere, termeni contracte comerciale)
Competente specifice domeniului achizitii
Capacitate de a lucra cu si a structura volume mari de informatii
Buna capaciate de organizare a activitatii, a gestionarii timpului
Competente in domeniul comunicarii: interpersonale, organizational.
Cunoasterea industriilor tinta (Horeca, firme de constructii, pharma, spitale, retail, etc) constituie avantaj
Cunoștințe bune de limbă engleză scris si conversational
Posesor permis de conducere categoria B, disponibilitate pentru deplasare pe teren (aprox 20%, in Bucuresti si in tara)
Cunoștințe bune de operare PC, Office, experienta de lucru cu sisteme ERP.
Beneficii
Pachet salarial competitiv
Masina de serviciu
Pentru a aplica la acest job va invitam sa trimiteti CV-ul la office@hrdaily.ro
Commentaires