top of page

PURCHASING SPECIALIST/ CATEGORY MANAGER- PACKAGING


Compania angajatoare face parte dintr-un grup de distributie international prezent in Romania de peste 12 ani. Furnizor de produse non food pentru industria de retail si a bunurilor de larg consum, Industria alimentara si Horeca.


Obiectivul postului

Managementul si dezvoltarea produselor din categoriile de care raspunde avand ca scop cresterea veniturilor si a profitului, promovarea si vanzarea profitabila a acestora de catre echipa de vanzari


Responsabilitati principale specifice postului:

  • Analiza riscurilor si evaluarea furnizorilor

  • Asigura legatura intre furnizori si clientii interni si externi

  • Asigura actualizarea informatiilor din ERP din website si din platforma de e-shop colaborand cu partenerul care le intretine.

  • Este responsabil de corectitudinea informatiilor din sistemul ERP pe articolele de care raspunde

  • Se asigura ca etichetele produselor respecta cerintele legale si nevoile interne si/sau ale clientilor

  • Monitorizeaza permanent evolutia pietei si a cadrului legislativ si raporteaza catre superiorii

  • Periodic analizeaza nivelul preturilor produselor proprii versus competitie

  • Monitorizeaza si raporteaza evolutia concurentei. Propune imediat masuri in consecinta

  • Defineste programe în vederea asigurarii obiectivelor de performanta (penetrare, market-share, vanzare si profitabilitate) aferente produselor de care este responsabil si le propune superiorilor directi;

  • Propune programe de lansare produse noi si dupa aprobare le implementeaza

  • Coordoneaza actiunile de vanzare a produselor cu supra-stoc sau cu miscare lenta

  • Singur sau cu ajutorul fortei de vanzari desfasoara programe tintite pentru identificarea nevoilor specific clientilor. Dezvolta oferte / solutii personalizate pentru rezolvarea acestor nevoi


Cerintele postului

  • Experienta anterioara in domeniul categoriei de produse ambalaje / echipamente gastro

  • Capacitate de a gandi strategic si implementare strategii

  • Cunostinte specifice domeniului comercial (stabilire preturi, marje, adaos, oferte speciale, negociere, termeni contracte comerciale)

  • Competente specifice domeniului achizitii

  • Capacitate de a lucra cu si a structura volume mari de informatii

  • Buna capaciate de organizare a activitatii, a gestionarii timpului

  • Competente in domeniul comunicarii: interpersonale, organizational.

  • Cunoasterea industriilor tinta (Horeca, firme de constructii, pharma, spitale, retail, etc) constituie avantaj

  • Cunoștințe bune de limbă engleză scris si conversational

  • Posesor permis de conducere categoria B, disponibilitate pentru deplasare pe teren (aprox 20%, in Bucuresti si in tara)

  • Cunoștințe bune de operare PC, Office, experienta de lucru cu sisteme ERP.


Beneficii

  • Pachet salarial competitiv

  • Masina de serviciu

Pentru a aplica la acest job va invitam sa trimiteti CV-ul la office@hrdaily.ro

bottom of page