
Compania angajatoare face parte dintr-un grup de firme, renumit in piata de dezvoltare imobiliară cu o experiență de peste 15 ani pe piața locală, care deține două dintre cele mai mari parcuri de birouri clasa A din București.
RESPONSABILITATI
• Raspunde de respectarea procedurilor de acces in cladire;
• Gestioneaza corespondenta sosita pentru clientii cladirii;
• Supravegheaza permanent accesul salariatilor si a vizitatorilor in cladire;
• Ofera informatii catre clienti si vizitatori;
• Rezolva reclamatiile clientilor / vizitatorilor sau le redirectioneaza catre superiorii ierarhici; • Promoveaza imaginea organizatiei;
• Intocmeste documentele de evidenta si raportare a activitatii;
• Se asigura de mentinerea curateniei in receptii;
• Informeaza superiorul despre situatiile speciale aparute in cladire;
• Centralizeaza si intocmeste rapoarte pe care le comunica Managerului de Parc, privind activitatea cladirii (incidente, cereri clienti, propuneri, sesizari, etc);
• Asigura back-up colegelor Receptioniste care lucreaza dedicat pentru clientii parcului;
• Asigura suport colegilor atunci când este solicitat, fără să isi neglijeze responsabilităţile proprii;
PROFIL:
• studii superioare (proaspat absolvent/junior)
• cunostinte de limba engleza la nivel mediu-avansat;
• MS Office -Word, Excel, Power Point, Outlook, la nivel mediu;
• cunostinte cu privire la utilizarea echipamentelor de birou: copiator, imprimanta etc.;
• un minimum de experiența pe o pozitie similara - constituie un avantaj.
• abilitati excelente de comunicare orala si scrisa;
• abilitati excelente de relationare profesionala, sa fie orientat catre client;
Pentru a aplica la acest job va invitam sa trimiteti CV-ul la office@hrdaily.ro
Comments