top of page

RECEPTIONIST- BUSINESS CENTER


Compania angajatoare face parte dintr-un grup de firme, renumit in piata de dezvoltare imobiliară cu o experiență de peste 15 ani pe piața locală, care deține două dintre cele mai mari parcuri de birouri clasa A din București.





RESPONSABILITATI


• Raspunde de respectarea procedurilor de acces in cladire;

• Gestioneaza corespondenta sosita pentru clientii cladirii;

• Supravegheaza permanent accesul salariatilor si a vizitatorilor in cladire;

• Ofera informatii catre clienti si vizitatori;

• Rezolva reclamatiile clientilor / vizitatorilor sau le redirectioneaza catre superiorii ierarhici; • Promoveaza imaginea organizatiei;

• Intocmeste documentele de evidenta si raportare a activitatii;

• Se asigura de mentinerea curateniei in receptii;

• Informeaza superiorul despre situatiile speciale aparute in cladire;

• Centralizeaza si intocmeste rapoarte pe care le comunica Managerului de Parc, privind activitatea cladirii (incidente, cereri clienti, propuneri, sesizari, etc);

• Asigura back-up colegelor Receptioniste care lucreaza dedicat pentru clientii parcului;

• Asigura suport colegilor atunci când este solicitat, fără să isi neglijeze responsabilităţile proprii;


PROFIL:


• studii superioare (proaspat absolvent/junior)

• cunostinte de limba engleza la nivel mediu-avansat;

• MS Office -Word, Excel, Power Point, Outlook, la nivel mediu;

• cunostinte cu privire la utilizarea echipamentelor de birou: copiator, imprimanta etc.;

• un minimum de experiența pe o pozitie similara - constituie un avantaj.

• abilitati excelente de comunicare orala si scrisa;

• abilitati excelente de relationare profesionala, sa fie orientat catre client;


Pentru a aplica la acest job va invitam sa trimiteti CV-ul la office@hrdaily.ro

Comments


bottom of page