Compania angajatoare este o clinica medicala, specializata in proceduri de dermatologie si estetica, lider în domeniul serviciilor medicale dermatologice private.
REPONSABILITĂȚI
Colecteaza si introduce informațiile, privind activitatea departamentelor, în bazele de date existente și crearea unor proceduri noi de lucru pentru creșterea acurateței datelor
Crearea de dashboard-uri, prezentari si grafice pentru management, intalnirile de Board si coordonatorii departamentelor.
Întocmește și trimite rapoartele zilnice, săptămânale și lunare privind activitatea departamentelor
Dezvoltarea, implementarea și întreținerea sistemelor analitice prin construirea cadrelor simple; Omogen, coerent si integrat.
Crearea de bune practici in raportare bazate pe extragerea datelor, analiză și vizualizare
Evaluarea sistemelor interne pentru eficiență, probleme și inexactități, dezvoltarea și menținerea protocoalelor de manipulare, procesare și curățare a datelor
Colaborarea directa cu conducerea și utilizatorii pentru a aduna cerințe, pentru a furniza actualizări de stare și pentru a construi relații
Crearea și menținerea vizualizării interactive prin interpretarea și analiza datelor, integrând diverse componente de raportare din mai multe surse de date
Dezvoltarea și întreținerea bazelor de date prin colectarea de date din surse primare și secundare și crearea de rapoarte cu scopul de a ajunge la un proces de evaluare a datelor mai flexibil sau mai scalabil între seturile de date
PROFIL
Experienta minima in domeniu 1-3 ani
Abilități de organizare și gândire structurată
Atenție la detalii si punctualitate
Abilități de lucru cu cifre și grafice
Capacitate de lucru cu deadline-uri
Capacitate de lucru autonom
Cunoștințe avansate de utilizare a programelor MS Office (Excel, Power Point, Word).
LOCATIE& PROGRAM
Piata Victoriei, Bucuresti
L-V 8 ore, flexibil
Pentru a aplica la acest job va invitam sa trimiteti CV-ul la office@hrdaily.ro
Comentários