top of page

SPECIALIST SUPORT VANZARI - SEBES


Compania angajatoare isi desfasoara activitatea de productie si vanzare / distributie la nivel national in domeniul materialelor de constructii si este prezenta pe piata de peste 20 de ani; asigura cel mai mare stoc din tara pentru categoria sa de produse, oferind peste 500 de este orientata catre introducerea inovatiei in business si in acelasi timp manifesta o preocupare reala fata de angajatii sai.


RESPONSABILITATI

  • Inregistreaza noii clienti in sistemul electronic de gestiune vanzari (CRM).

  • Verifica bonitatea noilor clienti

  • Elaboreaza oferte comerciale in conformitate cu politica comerciala a companiei.

  • Supune spre aprobare superiorului direct ofertele comerciale elaborate.

  • Verifica, la solicitarea superiorului direct, stocurile de materiale.

  • Transmite persoanelor responsabile din partea partenerilor comerciali ofertele comerciale.

  • Transmite persoanelor responsabile din partea partenerilor comerciali, la solicitarea superiorului direct, informatii referitoare la produsele comercializate de companie (poze ale materialelor, mostre de material).

  • Asigura suport superiorului direct in vederea respectarii obligatiilor comerciale asumate in relatia cu partenerii comerciali.

  • Informeaza in cel mai scurt timp posibil superiorul direct in situatia in care este informat de schimbarea datelor de livrare a unei comenzi de atelier (productie)

  • Completeaza in sistemul electronic intern, datele necesare pentru a documenta procesele de vanzare ale colegilor din teren (de la introducere client nou pana la situatia livrarii)

  • Elaboreaza documentele necesare organizarii si efectuarii transportului de marfa sau produse finite catre partenerii comerciali.

  • Asigură suport superiorului direct in procesul de rezolvarea a reclamaţiilor referitoare la calitatea şi cantitatea produselor livrate, ambalajelor, termenelor de livrare sau a altor condiţii prevăzute în contractele comerciale.

  • Urmareste situatia contractelor comerciale perfectate de superiorul direct precum și a facturilor depasite, realizand si comunicand situatiile

  • Urmareste soldurile scandete cu partenerii si recuperarea acestora

PROFIL

  • Studii superioare absolvite

  • Bune abilitati de planificare si organizare

  • Proactivitate, capacitatea de a identifica posibile situatii si de a preintampina producerea acestora prin masuri preventive si comunicare interna

  • Atentie la detalii

  • Bune abilitati de comunicare verbala si scrisa, comunicare de business si la nivel interpersonal

  • Bune abilitati de lucru cu PC – pachetul office

  • Bune abilitati de lucru cu volume mari de lucru si incadrarea in termenele stabilite

  • Lucru in echipa

BENEFICII

  • Salariu competitiv

  •  Al 13-lea salariu

  • Bonuri de masa,

  • Bonus  de perfromanta

  • Bonus de loialitate in compaanie

  • Diverse bonuri cu ocazii speciale

  • Abonament medical

Pentru a aplica la acest job va invitam sa trimiteti CV-ul la office@hrdaily.ro

bottom of page