Compania angajatoare este liderul pietei de brokeraj in asigurari din Romania, o companie cu capital privat 100% romanesc si cu o experienta in acest domeniu de peste 12 ani.
RESPONSABILITATI
Administrarea si dezvoltarea portofoliului de clienti,
Prospectarea pietei si identificarea clientilor potentiali;
Propunerea strategiilor de atragere a clientilor,
Intocmirea rapoartelor privind situatia vanzarilor,
PROFIL
Experienta in domeniul vanzarilor de asigurari - OBLIGATORIU!
Studii superioare/medii
O buna capacitate de comunicare, atentie deosebita la detalii si orientare comerciala;
Abilitati individuale: seriozitate, perseverenta, corectitudine, spirit de observatie, flexibilitate;
Capacitate de lucru atat individual, cat si in echipa;
Operare PC Microsoft Office;
Cod RAF valid - reprezinta un avantaj;
Permis de conducere categoria B;
CE OFERIM
Contract individual de munca (salariu fix)
Sistem de salarizare care recompenseaza performanta (bonusuri lunare)
Instrumente tehnologice pentru lucru telefon mobil, laptop, etc;
Autoturism de serviciu pentru intalniri cu clientii existenti cat si cu clientii noi;
Pachet de beneficii competitive (tichete cadou, prime, asigurare medicala etc),
Lucrul intr-o echipa profesionista cu experienta vasta in domeniu, de 5 ani lider national in piata de profil.
Acces la cursuri de perfectionare pe produse de asigurare si dezvoltare profesionala si personala.
PROGRAM & LOCATIE
L-V 9:00-17:30
Cotroceni
Pentru a aplica la acest job va invitam sa trimiteti CV-ul la office@hrdaily.ro
Comments