Compania angajatoare face parte dintr-un grup de firme, renumit in piata de dezvoltare imobiliară cu o experiență de peste 15 ani pe piața locală, care deține două dintre cele mai mari parcuri de birouri clasa A din București.
RESPONSABILITATI
Inregistrarea documentelor contabile primare:
Facturi de achizitii si de vanzari de stocuri, servicii si imobilizari
Incasari si plati prin casa si banca
Avansuri din trezorerie conform deconturilor
Efectuarea de plati catre banci;
Verificarea si incadrarea corecta a documentelor contabile pe venituri si cheltuieli;
Inregistrarea reevaluarilor lunare a datoriilor, creantelor si soldurilor in valuta;
Verificarea lunara a balantelor de terti (clienti, furnizori, debitori si creditori diversi,etc);
Verificarea si incadrarea corecta a veniturilor si cheltuielilor in avans si anterioare;
Intocmirea declaratiilor conform legislatiei contabile si fiscale, respectiv: 100, 300, 390, 390, 101, Intrastat etc;
Intocmirea semestriala si anuala a Situatiilor financiare si a notelor aferente acestora.
PROFIL
Ai o experienta de minimum 5 ani pe o pozitie similara;
Esti absolvent/a de studii superioare economice;
Te poti descrie ca o persoana responsabila, bine organizata, atenta la detalii, analitica, cu excelente abilitati de comunicare si interpersonale;
Tratezi termenele si schimbarea prioritatilor drept provocari si oportunitati;
Ai capacitatea de a evalua, de a lua decizii si de a initia actiuni;
Automotivarea si abilitatea de a lucra independent cu o supraveghere minima sunt punctele tale forte;
Stapanesti aplicatiile ERP si programele contabile Saga, Breeze, Material Controls;
Ai cunostinte de contabilitate, fiscalitate si de legislatie aplicabila in domeniu;
Pentru a aplica la acest job va invitam sa trimiteti CV-ul la office@hrdaily.ro
Comments