
Compania angajatoare isi desfasoara activitatea de productie si vanzare / distributie la nivel national in domeniul materialelor de constructii si este prezenta pe piata de peste 20 de ani; asigura cel mai mare stoc din tara pentru categoria sa de produse, oferind peste 500 de este orientata catre introducerea inovatiei in business si in acelasi timp manifesta o preocupare reala fata de angajatii sai.
RESPONSABILITATI
Emite si inregistreaza facturile in platforma conform specificatiilor acesteia;
Intocmeste avizele de expeditie pentru livrarile de marfa;
Gestioneaza formularele cu regim special;
Incasarea facturilor, efectuarea monetarului si eliberarea raportului Z;
Verifica incasarile, provenienta si distribuirea acestora;
Intocmeste si distribuie cu recurenta zilnica catre agentii de vanzari ai companiei situatia incasarilor din ziua precedenta;
Intocmeste rapoarte si situatii specifice activitatii
PROFIL
experienta pe un post similar minim 2 ani;
bune cunostinte de operare PC (in special Excel) si contabilitate primara;
excelente aptitudini de comunicare si relationare interumana ;
persoana organizata, cu atentie la detalii, disciplinata si rezistenta la stres.
Pentru a aplica la acest job va invitam sa trimiteti CV-ul la office@hrdaily.ro
Comments