REPREZENTANT VANZARI B2B- PROIECTE CONSTRUCTII


Compania angajatoare isi desfasoara activitatea de productie si vanzare / distributie la nivel national in domeniul materialelor de constructii si este prezenta pe piata de peste 20 de ani; asigura cel mai mare stoc din tara pentru categoria sa de produse, oferind peste 500 de modele. Compania este orientata catre introducerea inovatiei in business si in acelasi timp manifesta o preocupare reala fata de angajatii sai.


RESPONSABILITATI

  • Conduce, controlează şi răspunde de activitatea de vanzari din zona comerciala alocata, pentru dezvoltarea canalelor de distributie a produselor companiei

  • Realizeaza activităţile de prospectare a clientilor din zona alocata, de menţinerea şi dezvoltarea acesteia;

  • Răspunde de asigurarea maximei profitabilitati pentru companie in contracte sau comenzi.

  • Urmareste evoluţia clienţilorsi informeaza reprezentantii companiei privind situatiile speciale

  • Stabileste si negocieaza preturi cu clientii, urmarind respectarea profitabilitatii

  • Verifica si se asigura de situatia privind stocurile, posibilitati de livrare in timp înainte de a semna contracte sau comenzi.

  • Realizeaza rapoarte catre management conform procedurilor agreate

  • Asigură rezolvarea reclamaţiilor referitoare la calitatea şi cantitatea producţiei, ambalajelor, termenelor de livrare sau a altor condiţii prevăzute în contractele cu beneficiarii;

  • Asigură prezentarea produselor, participă la expoziţii şi târguri, difuzează cataloage, pliante, etc.;

  • Este responsabil de mentinerea bunei reputatii a companiei in piata


PROFIL

  • Experiență anterioară în vânzări B2B

  • Cunoașterea pieței și industriei de construcții (jucători, tendințe, produse)

  • Gândire analitică și critică, bune abilități de lucru cu cifre.

  • Orientară către atingerea obiectivelor

  • Orientare către calitatea muncii, responsabilitate, capacitate de planificare și organizare

  • Inteligență emoțională

  • Bune abilități de interacțiune cu o varietate de categorii de persoane și ajustarea comunicării în mediul organizațional

  • Abilități de lucru în echipă și ajustare în mediul organizațional

  • Abilități de utilizare PC – pachetul Office, instrumente de management al activitatii,

  • Limba engleză – cel puțin nivel intermediar

  • Permis de conducere categ. B

  • Disponibilitate de deplasare pe teren în zona geografică alocată

LOCATIE


Bucuresti - Pipera


Pentru a aplica la acest job va invitam sa trimiteti CV-ul la office@hrdaily.ro