Compania angajatoare isi desfasoara activitatea de productie si vanzare / distributie la nivel national in domeniul materialelor de constructii si este prezenta pe piata de peste 20 de ani; asigura cel mai mare stoc din tara pentru categoria sa de produse, oferind peste 500 de modele. Compania este orientata catre introducerea inovatiei in business si in acelasi timp manifesta o preocupare reala fata de angajatii sai.
RESPONSABILITATI
Conduce, controlează şi răspunde de activitatea de vanzari din zona comerciala alocata, pentru dezvoltarea canalelor de distributie a produselor companiei
Realizeaza activităţile de prospectare a clientilor din zona alocata, de menţinerea şi dezvoltarea acesteia;
Răspunde de asigurarea maximei profitabilitati pentru companie in contracte sau comenzi.
Urmareste evoluţia clienţilorsi informeaza reprezentantii companiei privind situatiile speciale
Stabileste si negocieaza preturi cu clientii, urmarind respectarea profitabilitatii
Verifica si se asigura de situatia privind stocurile, posibilitati de livrare in timp înainte de a semna contracte sau comenzi.
Realizeaza rapoarte catre management conform procedurilor agreate
Asigură rezolvarea reclamaţiilor referitoare la calitatea şi cantitatea producţiei, ambalajelor, termenelor de livrare sau a altor condiţii prevăzute în contractele cu beneficiarii;
Asigură prezentarea produselor, participă la expoziţii şi târguri, difuzează cataloage, pliante, etc.;
Este responsabil de mentinerea bunei reputatii a companiei in piata
PROFIL
Experiență anterioară în vânzări B2B
Cunoașterea pieței și industriei de construcții (jucători, tendințe, produse)
Gândire analitică și critică, bune abilități de lucru cu cifre.
Orientară către atingerea obiectivelor
Orientare către calitatea muncii, responsabilitate, capacitate de planificare și organizare
Inteligență emoțională
Bune abilități de interacțiune cu o varietate de categorii de persoane și ajustarea comunicării în mediul organizațional
Abilități de lucru în echipă și ajustare în mediul organizațional
Abilități de utilizare PC – pachetul Office, instrumente de management al activitatii,
Limba engleză – cel puțin nivel intermediar
Permis de conducere categ. B
Disponibilitate de deplasare pe teren în zona geografică alocată
LOCATIE
Bucuresti - Pipera
Pentru a aplica la acest job va invitam sa trimiteti CV-ul la office@hrdaily.ro
댓글