Compania angajatoare isi desfasoara activitatea de productie si vanzare / distributie la nivel national in domeniul materialelor de constructii (pentru amenajari exterioare si interioare) si este prezenta pe piata de peste 20 de ani; asigura cel mai mare stoc din tara pentru
categoria sa de produse, oferind peste 500 de modele.
Compania detine si un showroom spatios si frumos amenajat in Bucuresti.
Pozele din anunt reprezinta showroom-ul in care va lucra persoana angajata pe acest rol.
Compania este orientata catre introducerea inovatiei in business si in acelasi timp manifesta o preocupare reala fata de angajatii sai.
RESPONSABILITATI
Preia vizitatorii / clientii din showroom si le ofera suport privind identificarea celor mai potrivite produse / solutii pentru nevolile lor
Dezvolta relatii pozitive si de durata cu vizitatorii / clientii showroom-ului
Invata si se actualizeaza privind produsele companiei precum si privitor la oferta pietei si trend-urile in amenajari spatii exterioare si interioare
Invata si cunoaste modalitatile de lucru in sistemele de operare ale companiei
Ofera suport procesul de ofertare pentru clienti
Emite documentele aferente necesare derularii tranzactiilor
PROFIL
Studii universitare absolvite
Experienta anterioara in domeniul vanzarilor / client service (de tip retail / showroom)
Orientare catre client, empatie
Bune abilitati de comunicare eficienta: ascultare activa, intelegere nevoi, exprimare clara a ideilor, asertivitate, bune manière
Capacitate de lucru cu cifre si informatii despre produse
Adaptabilitate, capacitate si disponibilitate de a invata lucruri noi si a se acomoda la schimbare
Responsabilitate, atentie la detalii
Abilitati de lucrul in echipa
Cunostinte de limba engleza – nivel intermediar
Pentru a aplica la acest job va invitam sa trimiteti CV-ul la office@hrdaily.ro
留言