REPREZENTANT VANZARI- PIATRA NATURALA- PROIECTE


Compania angajatoare isi desfasoara activitatea de productie si vanzare / distributie la nivel national in domeniul materialelor de constructii (piatra naturala) si este prezenta pe piata de peste 20 de ani; asigura cel mai mare stoc din tara pentru categoria sa de produse, oferind peste 500 de este orientata catre introducerea inovatiei in business si in acelasi timp manifesta o preocupare reala fata de angajatii sai.


RESPONSABILITATI

  • Conduce, controlează şi răspunde de activitatea de vanzari din zona comerciala alocata, pentru dezvoltarea vânzărilor directe B2B, pe proiecte

  • Realizeaza activităţile de prospectare a clientilor din zona alocata, de menţinerea şi dezvoltarea acesteia;

  • Valorifica baza de clienti oreluata in vederea de generare de oportunitati

  • Urmareste evoluţia clienţilor si informeaza reprezentantii companiei privind situatiile speciale

  • Stabileste si negocieaza preturi cu clientii, urmarind respectarea profitabilitatii

  • Realizeaza rapoarte catre management conform procedurilor agreate

  • Asigură rezolvarea reclamaţiilor referitoare la calitatea şi cantitatea producţiei, ambalajelor, termenelor de livrare sau a altor condiţii prevăzute în contractele cu beneficiarii;

  • Negociaza si agreeaza cu clientul aspectele contractuale pentru a crea o relatie de incredere si de durata cu clientii

  • Asigură prezentarea produselor, participă la expoziţii şi târguri, difuzează cataloage, pliante, etc.;

  • Este responsabil de mentinerea bunei reputatii a companiei in piata

PROFIL

  • Experiență anterioară în vânzări B2B - minim 4 ani

  • Cunoașterea pieței și industriei de construcții (jucători, tendințe, produse) – pentru nivel senior

  • Gândire analitică și critică, bune abilități de lucru cu cifre.

  • Orientară către atingerea obiectivelor

  • Orientare către calitatea muncii, responsabilitate, capacitate de planificare și organizare

  • Inteligență emoțională

  • Bune abilități de interacțiune cu o varietate de categorii de persoane și ajustarea comunicării în mediul organizațional

  • Abilități de lucru în echipă și ajustare în mediul organizațional

  • Abilități de utilizare PC – pachetul Office, instrumente de management al activitatii,

  • Limba engleză – cel puțin nivel intermediar

  • Permis de conducere categ. B

  • Disponibilitate de deplasare pe teren în zona geografică alocată (București – Ilfov )

Pentru a aplica la acest job, va invitam sa ne trimiteti CV-ul la adresa de email office@hrdaily.ro