top of page

SALES SUPPORT- PRELUARE COMENZI


Compania angajatoare este un important distribuitor pe piata materialelor si echipamentelor pentru industria publicitara, un jucator de traditie in aceasta industrie, cu prezenta de peste 20 de ani in piata si birouri in Bucuresti si Cluj.



RESPONSABILITATI

  • Preluarea comenzilor de la clienti, inregistrarea acestora in sistemul electronic si facturarea lor

  • Consilierea clienților cu privire la accesoriile adiacente echipamentelor si produselor comercializate

  • Suport pentru agentii de vanzari din teren- preluare comenzi

  • Verificarea stocurilor si informarea clientului cu privire la disponibilitatea produselor

  • Comunicarea permanenta cu clientii pentru confirmarea comenzilor si a termenelor de livrare;

  • Rezolvarea tuturor solicitarilor venite din partea clientilor

  • Organizarea procesului de livrare si informarea clientului cu privire la livrarea comenzilor

  • Colaborarea permanenta cu toate partile implicate in vederea livrarii produselor in termenii stabiliti.


PROFIL

  • Minim 1 an experienta in Customer Service;

  • Cunostinte de Excel si Outlook la nivel mediu; ERP- constituie avantaj;

  • Cunoasterea unui sistem ERP constituie avantaj.

  • Abilitatile de comunicare si relationare;

  • Capacitatea de a invata oferta tehnica a produselor din portofoliu;

  • Capacitatea de a gestiona eficient o cantitate mare de informatii;

  • Abilitatea de a indeplini rapid si corect sarcini intr-un mediu ce implica presiune;

  • Abilitatea de a gestiona timpul si a prioritiza activitatile;

  • Munca in echipa.


BENEFICII

  • Salariu de baza

  • Bonuri de masa 30 ron/zi

  • Decont transport in comun

  • Bonus trimestrial si anual

  • Prime de sarbatori

  • Asigurare sanatate (dupa primul an de contract)

  • Dezvoltare persoanala (cursuri, team building)


PROGRAM SI LOCATIE

L-V 9:00-17:30

Zona Vitan - Auchan Vitan


Pentru a aplica la acest job va invitam sa trimiteti CV-ul la office@hrdaily.ro

Comentarios


bottom of page