Compania angajatoare este un important distribuitor pe piata materialelor si echipamentelor pentru industria publicitara, un jucator de traditie in aceasta industrie, cu prezenta de peste 20 de ani in piata si birouri in Bucuresti si Cluj.
RESPONSABILITATI
Preluarea comenzilor de la clienti, inregistrarea acestora in sistemul electronic si facturarea lor
Consilierea clienților cu privire la accesoriile adiacente echipamentelor si produselor comercializate
Suport pentru agentii de vanzari din teren- preluare comenzi
Verificarea stocurilor si informarea clientului cu privire la disponibilitatea produselor
Comunicarea permanenta cu clientii pentru confirmarea comenzilor si a termenelor de livrare;
Rezolvarea tuturor solicitarilor venite din partea clientilor
Organizarea procesului de livrare si informarea clientului cu privire la livrarea comenzilor
Colaborarea permanenta cu toate partile implicate in vederea livrarii produselor in termenii stabiliti.
PROFIL
Minim 1 an experienta in Customer Service;
Cunostinte de Excel si Outlook la nivel mediu; ERP- constituie avantaj;
Cunoasterea unui sistem ERP constituie avantaj.
Abilitatile de comunicare si relationare;
Capacitatea de a invata oferta tehnica a produselor din portofoliu;
Capacitatea de a gestiona eficient o cantitate mare de informatii;
Abilitatea de a indeplini rapid si corect sarcini intr-un mediu ce implica presiune;
Abilitatea de a gestiona timpul si a prioritiza activitatile;
Munca in echipa.
BENEFICII
Salariu de baza
Bonuri de masa 30 ron/zi
Decont transport in comun
Bonus trimestrial si anual
Prime de sarbatori
Asigurare sanatate (dupa primul an de contract)
Dezvoltare persoanala (cursuri, team building)
PROGRAM SI LOCATIE
L-V 9:00-17:30
Zona Vitan - Auchan Vitan
Pentru a aplica la acest job va invitam sa trimiteti CV-ul la office@hrdaily.ro
Comments