Compania angajatoare este o agentie de field marketing (in store BTL campaigns), cu o prezenta de peste 10 ani pe piata romaneasca, cu un portofoliu de branduri globale pe care le promoveaza.
RESPONSABILITATI
Mentine si gestioneaza clienţii deja existenţi în portofoliul companiei, pentru atingerea obiectivelor de afaceri aflate în sarcina companiei;
Actioneaza ca un punct de legatura intre client si companie prin intreţinerea contactului permanent intre acestea si comunicarea eficienta;
Stabileste intalniri cu clientii si discuta/recomanda serviciile companie, conform specificului fiecărui client;
Negociaza cu clientul toate detaliile proiectului;
Planifică, organizează şi controlează fluxul de proiecte stabilind priorităţi şi administrând bugete realiste, planuri de lucrări şi termene;
Prezintă planurile proiectului spre aprobare superiorlor ierarhici direcţi din cadrul companiei;
Monitorizeaza întocmeşte rapoarte cantitative si calitative privitoare la proiectul aflat în responsabilitatea sa;
Prezinta situatii ale proiectului pe care îl gestionează în orice moment, la cererea clientului sau superiorului ierarhic;
Susţine prezentările către clienţi şi/sau alocă responsabilităţile în cadrul echipei pentru susţinerea prezentării;
Interpretează analiza post proiecte şi o prezintă clientului
Gestionează in mod profitabil veniturile şi cheltuielile fiecărui proiect;
În cadrul proiectelor pe care le gestionează are responsabilitatea relaţiilor cu furnizorii care livrează produse-servicii către companie;
Identifică şi gestionează furnizorii noi cu privire la livrarea serviciilor produselor necesare desfăşurării proiectului său;
Contactează furnizorii şi alege cele mai bune oferte ale acestora, care vor trebui să întâlnească cererea clientului
Urmareste situaţia plăţilor furnizorilor precum şi evidenţierea acestoraîn bugetul de venituri şi cheltuieli ale proiectului.
Generează responsabilităţi în cadrul echipei;
Stabileşte de comun acord cu superiorul ierarhic direct necesarul de resurse umane în cadrul echipei care va fi implicată în proiecte şi le gestionează;
Oferă sprijin informativ permanent departamentului de creaţie, privitor la cererile clientului;
Asigură acurateţea datelor primite, respectiv transmise către părţile implicate în desfăşurarea proiectului;
Asigură executarea la timp a proiectului şi activităţilor corespunzătoare;
Identifică şi comunică nevoile de instruire necesare în cadrul echipei care va fi implicată în proiect;
Participă la evaluarea echipei
Transmite inspectorului de resurse umane informatiile necesare pentru remunerarea membrilor echipei implicată în proiect;
PROFIL
Capacitate de gandire strategica si orientare pe termen lung
Abilitati de interactiune, comunicare interna si externa cu o varietate de stiluri si personalitati
Abilitati de project management (gestionare obiective si prioritati, lucrul cu oameni si resurse, termene limita)
Orientarea catre un inalt nivel al calitatii muncii
Abilitati de client service
Cunostinte lucru calculator: Office, Outlook, navigare internet
Etica, integritate
Rezistenta psihica la volume mari de munca / proiecte multiple in paralel (fara panica, fara eroare)
Adaptabilitate la schimbari neprevazute
Pentru a aplica la acest job va invitam sa trimiteti CV-ul la office@hrdaily.ro
Comments