top of page

SR ACCOUNT MANAGER (ROL DE PROJECT MANAGER)


Compania angajatoare este o agentie de field marketing (in store BTL campaigns), cu o prezenta de peste 10 ani pe piata romaneasca, cu un portofoliu de branduri globale pe care le promoveaza.






RESPONSABILITATI

  • Mentine si gestioneaza clienţii deja existenţi în portofoliul companiei, pentru atingerea obiectivelor de afaceri aflate în sarcina companiei;

  • Actioneaza ca un punct de legatura intre client si companie prin intreţinerea contactului permanent intre acestea si comunicarea eficienta;

  • Stabileste intalniri cu clientii si discuta/recomanda serviciile companie, conform specificului fiecărui client;

  • Negociaza cu clientul toate detaliile proiectului;

  • Planifică, organizează şi controlează fluxul de proiecte stabilind priorităţi şi administrând bugete realiste, planuri de lucrări şi termene;

  • Prezintă planurile proiectului spre aprobare superiorlor ierarhici direcţi din cadrul companiei;

  • Monitorizeaza întocmeşte rapoarte cantitative si calitative privitoare la proiectul aflat în responsabilitatea sa;

  • Prezinta situatii ale proiectului pe care îl gestionează în orice moment, la cererea clientului sau superiorului ierarhic;

  • Susţine prezentările către clienţi şi/sau alocă responsabilităţile în cadrul echipei pentru susţinerea prezentării;

  • Interpretează analiza post proiecte şi o prezintă clientului

  • Gestionează in mod profitabil veniturile şi cheltuielile fiecărui proiect;

  • În cadrul proiectelor pe care le gestionează are responsabilitatea relaţiilor cu furnizorii care livrează produse-servicii către companie;

  • Identifică şi gestionează furnizorii noi cu privire la livrarea serviciilor produselor necesare desfăşurării proiectului său;

  • Contactează furnizorii şi alege cele mai bune oferte ale acestora, care vor trebui să întâlnească cererea clientului

  • Urmareste situaţia plăţilor furnizorilor precum şi evidenţierea acestoraîn bugetul de venituri şi cheltuieli ale proiectului.

  • Generează responsabilităţi în cadrul echipei;

  • Stabileşte de comun acord cu superiorul ierarhic direct necesarul de resurse umane în cadrul echipei care va fi implicată în proiecte şi le gestionează;

  • Oferă sprijin informativ permanent departamentului de creaţie, privitor la cererile clientului;

  • Asigură acurateţea datelor primite, respectiv transmise către părţile implicate în desfăşurarea proiectului;

  • Asigură executarea la timp a proiectului şi activităţilor corespunzătoare;

  • Identifică şi comunică nevoile de instruire necesare în cadrul echipei care va fi implicată în proiect;

  • Participă la evaluarea echipei

  • Transmite inspectorului de resurse umane informatiile necesare pentru remunerarea membrilor echipei implicată în proiect;

PROFIL

  • Capacitate de gandire strategica si orientare pe termen lung

  • Abilitati de interactiune, comunicare interna si externa cu o varietate de stiluri si personalitati

  • Abilitati de project management (gestionare obiective si prioritati, lucrul cu oameni si resurse, termene limita)

  • Orientarea catre un inalt nivel al calitatii muncii

  • Abilitati de client service

  • Cunostinte lucru calculator: Office, Outlook, navigare internet

  • Etica, integritate

  • Rezistenta psihica la volume mari de munca / proiecte multiple in paralel (fara panica, fara eroare)

  • Adaptabilitate la schimbari neprevazute

Pentru a aplica la acest job va invitam sa trimiteti CV-ul la office@hrdaily.ro

Comments


bottom of page